sjuk sjuk sjuk

publicerat i ;
Stackars stackars bloggen som måste vidarebefodra all min trötthet, irritation och ilska.

Bättre var det förut när den var full av glädje och positivism.

Men just nu tror jag seriöst att jag håller på att bli GALEN!
Leo hade svårt att sova igår, inte som för någon vecka sen men det gick inte på 5-10 minuter utan problem igårkväll. Stackaren är jätteförkyld och kan inte andas genom näsan. Det hjälper inte med nässpray och jag tycker verkligen synd om honom. Till slut så somnar han trots sin igentäppta näsa.

Jag kom i säng vid 22.30 tiden och läste lite och somnade sen superskönt vid 23 tiden. 23.20 så vaknar jag av ett ryck av att någon gnäller och det är såklart Leo. Han gnäller i sömnen och jag behöver inte gå in till honom. Han fortsätter gnälla till och från men jag lyckas sova relativt bra igenom det.

vid 03.30 vaknar Lexie och får mat och sen somnar hon om snabbt igen. Med tanke på att hon vaknade vid 05 igår så var jag inte direkt optimistisk om hennes kommande sömn.

Vid 04 kommer Leo och är ledsen så han får hoppa upp och kramas med mig. Sen somnar vi tätt omslingrade och jag vaknar återigen av ett ryck när Leo är superledsen men då har vi sovit i 2 timmar. Då är hans ögon helt igenkletade. STACKAREN!!!

Lexie däremot sover fortfarande i skrivandes stund och om jag ska ta fram min positiva sida kan jag inte vara annat än överlycklig!;)

Kommentera inlägget här :