Träning och mys med sjukling

publicerat i ;

På förmiddagen har jag myst med min sjukling som inte är ett dugg friskare. Snarare tvärtom. Hon vill inte äta lika mycket och det kommer ut en hel del. Hon är inte i närheten av så dålig som hon var för två veckor sedan, men fortfarande frustrerande.
Jag hoppas att det börjar vända snart så att hon får matlust igen. Det är okej att det kommer ut, men om hon vägrar äta blir det riktigt jobbigt.

Jag har inte tränat sen i fredags och ätit så sjukt onyttigt under helgen och även igår. Jag började tro att det var något fel på mig tills jag insåg vilken tid i månaden det var. Man har varit relativt förskonad från det där med två täta gravidteter men PMS är inte att leka med. Men det kan inte vara meningen att jag ska gå upp 1 kilo på fyra dagar bara för det. BLÄ!

Idag TVINGADE jag mig till gymmet och tro det eller ej så gick det så otroligt bra. Åhhh jag älskar att ha köra hårt och se hur jag förbättras. Jag ska köra med min PT på fredag igen. Ska bli skönt att hon är tillbaka! MEN.. jag har varit rätt duktig själv tycker jag. :)

Nu ska jag leka med mina busbarn och sen komma på något att laga till middag.

Kommentera inlägget här :