Tyst och tomt

publicerat i ;

Alldeles tyst och tomt har det varit här inne på bloggen.

Här hemma är det dock aldrig tyst och lugnt. :)

Igår tog jag semester från mina barn och min man för ett par timmar och gick ut och åt med min vän Louise.
Vi åt på Mamas and Tapas och åt och drack oerhört gott.
Sen gick vi vidare till Orangeriet och fortsatte dricka gott. Sååå nice.
Jag njöt av varenda sekund! (Även när vi hade politiska diksussioner där vi inte är överens någonstans:) )

Sen när jag kom hem på natten så bokade jag och Totte vår efterlängtade semesterresa. Vi har längtat efter den sedan vår Mallorcaresa blev avbokad när vulkanutbrottet skedde.

Vi beger oss mot varmare breddgrader bara om någon vecka. Fuerteventura, all inclusive- HERE WE COME!

Nu ska jag fredagsmysa med mina killar!

Kommentera inlägget här :