vårkänslor

publicerat i ;

Ja hur märkligt det än låter så har jag mitt i detta vinterlandskap idag drabbats av vårkänslor.
Jag tror att det är så enkelt som att jag har varit utvilad, är nyklippt och känner mig på bättre humör än på länge.
Jag börjar känna mig lite trött nu på eftermiddagen men min energi har hållt sig på en extremt mycket bättre nivå än de senaste veckorna.

Här är en bild på nya frisyren. Tyvärr så lyckades jag varken fånga en bra bild på Leo eller mig själv. Jag försöker fota Leo när han tittar på Nemo så det är kanske lite taskigt av mig.
Jag är så glad att han vill titta på något anant än "Cars", "Bärgarn" och Toy Story. Nemo är ju riktigt rolig!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin Tvedt:

Vad fina ni är! Cool frisyr - lite som Sanna Nielsens.

Skönt att höra att ni mår bra allihop nu och att du äntligen får vaea pigg!

2:a kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

Så fina ni är:D

3:e kommentar, skriven , av Hannah:

Va fin du blev i håret!! Super snyggt!! Saknar er kram H.

Kommentera inlägget här :