Bakislördag

publicerat i ;

Jaha så sitter man då här alldeles för bakis för att vara en bra mamma. (Eller vågar man skriva/säga så!)

Äh... it's a fact och jag hade riktigt roligt igår!

En av mina bästa vänner hade examensfest då hon nu är färdig läkare.
Hon är så otroligt duktig och jag hade inte kunnat vara en mer stolt vän. Hon har dessutom redan fått jobb så det är väl ett bevis på hur duktig hon är!

Jag tyckte att jag var värd att ha roligt efter att ha legat isolerad på sjukhuset och jag tog mig verkligen den friheten ordentligt. Det krävs att man har en helt underbar man för att dessa typer av frihetsutsvävningar ska fungera. För det är ju inte bara när jag var borta igårkväll som det krävs att han ställer upp utan även idag på morgonen när jag inte mådde direkt toppen.

Nu ligger barnen och sover middag så jag passar på att sitta vid datorn en stund. Ska fortsätta kolla in reprisen av Let´s dance!:)

Kommentera inlägget här :