Dag 06- Dåtiden

publicerat i ;

Min dåtid har varit både väldigt bra och i sina perioder väldigt dålig.
Trots det ser jag allt som hänt mig som lärdomar inför framtiden den tid jag ska ta tillvara på. Dock är jag inte en människa som tycker om att leva i det förflutna. Det som har varit har varit ocn nu vill jag leva i nuet och se framåt.

Det finns dock vissa saker som jag är stolt över i min historia och det är vad jag åstadkommit med mitt liv. Jag är en positiv och glad människa med flera meriter i ryggen. Mest av allt är jag stolt över att jag lever ett tryggt och stabilt liv med fantastiska människor omkring mig!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Du är en otroligt stark tjej och det har jag sett med egna ögon:) så glad för din skull och så skoj och se dina små änglar:) Våra minnen ihop är något jag alltid kommer bära med mig,lärde mig massar av våra äventyr down under :) många kramar till dig

Kommentera inlägget här :