Dag 11- Min personlighet

publicerat i ;

Har ju missat lite i min bloggutmaning nu så jag passar på att ta igen det nu när Lexie ligger brevid mig och sover sött.

Min personlighet. Detta tycker jag är bland det svåraste att svara på....

Jag har sagt flera gånger att om det finns någon jag inte skulle vilja leva med så är det mig själv. Jag är extremt envis, naiv, principfast på en nästan parodisk nivå och har svårt att ta kritik.

Samtidigt är jag en positiv, optimistisk, levnadsglad människa med massor av äventyrslust. Jag älskar att stå i centrum och att vara "duktig". Jag tycker att det är rent onödigt att gräva ner sig för saker som händer i livet utan har ett mantra att "var i det, ta tag i det och gå vidare".

Jag är ambitiös och när jag ger mig in i något gör jag det helhjärtat. Jag älskar nya utmaningar och har en rädsla för att stangera i både mitt privatliv och i arbetslivet. Jag älskar att diskutera och försöka förstå andra människors syn på saker och ting. Jag har dock som jag nämnt tidigare ofta väldigt fasta åsikter som det kan ta ett tag för mig att omvärdera.

Jag är väldigt självständig och tar ogärna hjälp av folk. Även om jag ibland kanske behöver det så har jag svårt för att be om hjälp, i alla sammanhang.  
Jag är en kärleksfull person som vill de flesta människor väl. Jag vill ge människor omkring mig kärlek, men kanske inte alltid vet hur man gör.

Det finns säkert både bra och dåliga sidor jag antingen glömt eller inte vet att jag har, men det där ger nog en ganska klar bild av vem jag är!;)





Kommentera inlägget här :