Friskstuga

publicerat i ;
Sjuklingarna är nu friska, båda två!

Äntligen är sjuktrenden bruten.
Leos feber är borta och Lexie är normal i magen.
Vi tar dock ännu en dag i soffan med tanke på att man ska ha en feberfri dag innan man går tillbaka till förskola/skola/dagmamma.

Vi måste väl ut och röra oss någonting idag men jag är inte alls sugen. Jag har hamnat i något slags slömode som gör att jag inte har lust till någonting förutom att just ligga i soffan. Jag får lite ångest bara av att tänka på att ta mig till gymmet. Det känns inte bra alls. Måste komma ur det här nu!

Det första jag ska göra för att känna mig bättre till mods är att ta med mig Leo ner och duscha och fräsha upp oss. Klä på oss riktiga kläder och även om vi inte lämnar huset se lite representabla ut. (Man vet ju inte vem som kan komma och plinga på dörren!)



Kommentera inlägget här :