lite lika

publicerat i ;

Ja ni... hur får man en 5 månaders bebis att sova. Jag får henne att sova, men hon är ju så jäklans social att hon vill vara vaken och snacka på nätterna. Hon är inte grinig eller så utan bara väldigt pratglad.
Jag har inte vairt konsekvent med någonting när det gäller denna lilla så jag anser att jag på sätt och vis bara har mig själv att skylla. Men det var sååå mycket enklare med barn nummer 1 när man kunde sova på dagarna när han sov och vila med honom i soffan osv.

Vi har lyckats få bort ett nattmål nu, så hon äter klockan 22, 03 och sedan 07. Betydligt bättre än 22, 01, 04 och 07.
Tyvärr så ligger hon ändå vaken mellan 01 och 03 och snackar så sömnmässigt för mig blir det inte bättre alls. haha
Jag måste ha fått det där lilla trollet för mina synder. Jag klarar mig inte utan sömn, jag blir knäpp!

Sen har jag hamnat i någon jobbig period där jag har sjukt svårt att somna. MÅSTE komma ur den för jag förstör för mig själv. 

Nog skrivet, nu ska jag gå och sova istället! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

De är jättelika och jättesöta! Ni har verkligen fått två vackra barn.

Tänk vilken tur vi hade du och jag, som fick de fyra finaste barnen på jorden ;)



Kram ♥

2:a kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

tycker de är jättelika sötnosarna:D

Kommentera inlägget här :