lördag

publicerat i ;


Igår blev en rätt lugn dag med familjen.
Jag skulle dock åka till Täby och köpa ett par leopardleggings som jag skulle ha till min djuriska outfit på kvällen. Det nalkades nämligen födelsedagsmiddag för min nära vän Lojsan. Hon är en av mina äldsta vänner och hade bestämt sig för att ha 10års jubileum på temat hon hade på sin födelsedagsmiddag när hon fyllde 18.
Temat var såklart Djuriskt!

Jag hade bestämt mig för att ha en leopardfärgad klänning jag har eller en leopardfärgad blus, men när jag väl var i Täby så såg jag den perfekta klänningen. Jag antog att de flesta skulle köra leopardkortet och inte gå all in för det här. Men jag känner, va tusan, allt eller inget.

Så jag hittade en perfekt gul klänning med ett svart skärp som skulle förvandla mig till ett Bi eller en geting. Outfiten blev enligt mig perfekt till slut. Såklart var jag den enda som hade gått all in! Det var en till som faktiskt hade tänkt och hade en riktigt bra outfit och det var min vän Louise som var skata. :)

Jag tog inga bilder från själva middagen igår men jag bjuder iaf på mig själv i min "bioutfit".


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

så fin du är! :)

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Men kära du vad söt du var :) Blev alldeles glad när jag såg bilderna. Hur gulligt som helst!!



Kram ♥

Kommentera inlägget här :