NÄSTA!

publicerat i ;

Lexie mår bra nu. Det har till och med kommit riktigt bajs och jag och Totte hurrade som fånar. :)

Leonidas den lilla skrutten är däremot skruttig. Han är inte magsjuk (tack och lov), han har feber och ...ja feber. That's it.
Det är så typiskt Leo. Feber och så får man försöka lista ut anledningen till febern. Jag hoppas att det inte är öroninflammation igen, men skulle inte bli förvånad.

Jag börjar komma på fötter rent kraftmässigt. Förra veckan höll på att ta knäcken av mig. Nu har jag dock fått sova helt okej så jag hoppas att en natts till sömn så är jag tillbaka. Jag hoppas att jag orkar gå och träna och att jag tar mig i kragen och börjar äta lite bättre igen.

Har massa bilder på min nya kamera jag fått, men orkar inte lägga in dem nu. Får bli till imorgon!

Kommentera inlägget här :