Seg dag igen

publicerat i ;

Lexie sov så sjukt dåligt i natt... och jag sov då ännu sämre.
Totte tog Leo till mormor i morse och jag fick sovmorgon. Tyvärr så täckte det typ bara 1/3 del av mitt sömnbehov så när Lexie la sig för sin långa vila mitt på dagen så gjorde även jag det.

Förut så älskade jag att sova på dagen men nu är det verkligen bara segt. Jag blir om möjligt ännu tröttare.

Jaja.. nu har jag hämtat Leo hos mormor och sitter framför datorn en stund innan det är dags för bus och middagsfix. Sen åker jag iväg på informationsmöte på den nya förskolan som barnen är antagna till. Det blir spännande, jag hoppas hoppas hoppas att jag tycker att det är okej. Jag är inte direkt nådigt kritisk mot förskolor och deras arbestssätt.

Lexie var så söt idag. Hon är så mammig så att man blir galen för det mesta men idag så fick mitt mammahjärta sig en riktig boost. Hon sitter i soffan och leker och jag måste springa på toa. Det bästa är när man är ensam hemma så kan man ha toadörren öppen så ser hon mig genom spegeln i hallen. Hon börjar såklart gråta när jag går ifrån henne. Så fort jag pratar med henne genom spegeln så tystnar hon och tittar fashinerat på mig. MEN... efter en stund så bryter hon ihop och gråter stora krokodiltårar. Såklart så slutar hon DIREKT när jag är tillbaka hos henne och hon fyrar av värsta leendet. Detta lyckades jag såklart fånga på bild. Min fina fina tjej!:)



Kommentera inlägget här :