sömn och dokumentär

publicerat i ;

Vår lillskrutta sov bättre inatt. Hon vaknade fortfarande EXAKT efter 3 timmar efter senaste måltid, men det tog mig bara 13 minuter för mig att få henne att somna om. Sen sov hon 2 timmar till och då fick hon mat. Sen sov hon i 4 timmar till.
Problemet är att jag knappt sovit någonting i natt. Jag är superstressad över någonting. Förmodligen av känslan att inte veta när jag ska bli väckt nästa gång.
Jag gör allt för att försöka slappna av men det händer nada. Hjärtat bara dunkar och tankarna snurrar.

Aja.. det är ju en begränsad period det här, det är bara att tänka positivt.

Leo har både kissat och bajsat på pottan sen senast jag skrev.
Idag har han dock vägrat gå på pottan. Det har nog blivit lite för mycket för min känsliga kille. Så nu får vi ta och trappa ner det där lite. Jag har inte tvingat honom men uppmuntrat lite väl mycket kanske. Så nu taggar vi ner så får han kissa på pottan när han själv vill.

Nu ska jag snart titta på dokumentären på TV 4. Missa den inte! 21.00 "drömmar om ett leende".

Kommentera inlägget här :