update

publicerat i ;

Lexie är fortfarande inte bra. Hon är riktigt ynklig och nu har vi börjat med vätskeersättning mellan och i samband med de små målen med mat. Stackars liten ser riktigt riktigt sjuk ut. Jag hoppas att det vänder idag annars måste jag ta henne till sjukhuset imorgon igen tror jag.

Leo är det bättre med. Han har dock börjat drömma extremt mycket på nätterna så inatt vaknade han alldeles förtvivlad. Vi var tvugna att ta in honom till oss där han fick lugna ner sig och mysbusa lite tills jag kunde gå och lägga honom igen.

Totte mår bra och jag mår bra. Men jag är så SJUKT trött. Jag måste gå och lägga mig samtidigt som barnen ikväll tror jag om nästa vecka ska fungera!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hannah:

Stackars liten båda två. Hoppas hon mår bättre snart. o stackars lilla Leo som drömmer så. Oliver har också en sån period nu har hållit på några månader nu. Började med några riktiga mardrömmar sen har det fortsatt med blandad kompott.

Hoppas ni slipper mer sjukhus, jag håller tummarna. Stora kyra på dig kramar till Lexie och kramar till er andra. ps sov gott;)

Kommentera inlägget här :