dagen före 1 års dagen

publicerat i Ego;
Det blev inte direkt något bad igår. Inte för att jag får bada ändå men barnen hade kunnat om vädret hade varit lite bättre. Men men... man kan inte få allt man vill.

Gårdagen blev det lite fixande inför morgondagens kalas. Jag orkade inte baka något men däremot köpte vi lite grunkeligrejor som vi behöver. Idag ska jag baka lite till, det ser jag fram mot. Jag fick/tog sovmorgon idag så nu har kroppen lite energi också. Eller förhoppningsvis kommer kanske energin snart. Jag känner mig fortfarande rätt trött.

Efter kalaset imorgon kommer det mest att bli en transportvecka inför resan till Frankrike. Vi ska till Familjen Liberto i Frankrike. Det ska faktiskt bli riktigt roligt att träffa dem igen. Nu är det ändå 2 år sen och man kan väl säga att det hänt en del på dessa två år!
Jag hoppas att transportveckan innebär någon rolig utflykt kanske. Lite mysiga möten med människor man vill träffa. Sen ska vi ju faktiskt gå och se Cars 2 med Hannah, Johan och såklart Oliver. Leo och Oliver kommer att vara överlyckliga. Det ska bli så roligt att se!!!

Kommentera inlägget här :