google+

publicerat i Ego;
Kanske blir det mer inspirerande för mig att börja blogga ordentligt igen när det är lite ny färg och form på bloggen.

Kanske inte... men det är värt ett försök!

Somnade alldeles för sent igår eller tidigt idag på morgonen kan man väl säga.... så det var tungt att gå upp i morse. Totte tog dock barnen på morgonen så jag fick sova. Det gör han faktiskt de flesta morgonar. Han är en klippa på morgonen. Så skönt att kunna sova en timme helt ostört med öronproppar. Jag sover som allra bäst då och jag tror faktiskt att det är det som får mig att överleva.

Barnen sover ju relativt bra nu. Lexie har en period när hon gärna vill ha ersättning (hon hatar välling) en gång på natten. Det är inte så jobbigt att gå upp och fixa det men det känns som att jag inte sover så djupt som jag skulle behöva på natten.

När Totte gått upp med barnen sover jag som en prinsessa och det gör verkligen gott!


Idag har vi varit ute här i området hela förmiddagen. En till familj med barn i ungefär samma ålder som våra var ute samtidigt och barnen har lekt och haft kul. Vi har kunnat snacka lite strunt med andra vuxna vilket också är guld värt.

Jag fick även en invite till google+ av grannen så nu ska jag kolla hur det fungerar.
Leo ligger och Tittar på Blixten bredvid mig i soffan och just nu känns allt rätt underbart.






Kommentera inlägget här :