Tattoo

publicerat i Ego;
Jag hade en supermysig kväll med två nära vänner igårkväll. En sådan där kväll där man pratar om allt mellan himmel och jord! Det kändes enormt befriande och jag inser hur mycket dessa människor betyder för mig!!!

Jag kom hem klockan 2 och hade sen svårt att somna och även fast jag var tvungen att vakna vid 6.30 i morse så känner jag mig boostad med energi. Kroppen är trött men huvudet är piggt. Märklig känsla men rätt skönt ändå.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Jag känner att det är dags för att göra något roligare än att sitta hemma. Jag vill gärna att det ska vara bra väder så att vi kan bada. Det återstår att se hur vädret behagar bli.
Here it is!!!

Nu är det bara mitt J som ska fixas till någon gång i framtiden för att likna barnens typsnitt liiite iaf.

Kommentera inlägget här :