Händelser

publicerat i Ego;

Händelser idag som fått mig ur balans på olika sätt.

1. Leo doppar hela huvudet i badkaret och tittar under vattnet en lång stund. Detta kan inte annat än göra en mamma aka simtränare oerhört lycklig och jag skrattade länge och glatt!!!!


2. Lexie lär sig var näsan sitter. Mamman börjar nästan gråta!!!


3. Mina glasögon var spårlöst försvunna hela dagen och vi letar ÖVERALLT. Till slut satte jag mig i vårt skokaos i hallen och där, tro det eller ej hade Leo gömt mina glasögon i en sko. Från att ha varit livrädd för att jag tappat dyra dyra glasögon till att bli överlycklig när jag hittade dem till att bli löjligt glad över vilken påhittig liten son man har, till att bli arg att han tar saker han inte får röra, till att bara ett stort lugn infinner sig i kroppen!!!

Kommentera inlägget här :