Nu ska jag bli bättre

publicerat i Ego;
Det har hänt alldeles för mycket på senaste tiden och bloggen har det tyvärr inte funnits tid för.


Nu äntligen börjar det lugna ner sig och jag hoppas verkligen att lusten att skriva om vårt liv kommer tillbaka.
Idag hände dock något som måste komma med i historien om vårt liv.

Lexie fick idag den 17 juni sin första tand. Det ligger 3 till under ytan och ser ut som tänder fast de inte behagat tränga ut än. För Lexies skull hoppas jag att de kommer fram på riktigt snart. Hon är inte direkt påverkad av vad som händer men jag vill att hon ska kunna tugga lite mer.

Jag och barnen badade idag i badet där jag jobbar. De har badat en hel del på sista tiden hemma hos pappa men där är det rätt kallt. De älskar det men de utvecklas inte riktigt med tanke på att de mest kämpar med att inte frysa.
Nu när vi väl var inne i värmen så hände det grejer direkt. Lexie doppar ansiktet frivilligt och skrattar järnet så fort hon gjort det.

Leo hoppar själv från kanten och ska göra det om och om igen. Helt underbart!


Nu ska jag njuta av det som är kvar av fredagkvällen när barnen äntligen är i säng och sen ladda för spinningpasset i morgon på förmiddagen!

Kommentera inlägget här :