the new me

publicerat i Ego;
Börjar jag få ont i halsen igen nu vilket jag misstänker så blir jag gaaalen!

Jag har så sjuk träningsvärk idag. Jag körde 90 minuter box igår och det var hårt. Det kändes helt okej under passet men nu smyger sig träningsvärken på. Både skönt och riktigt jobbigt.
Jag älskar verkligen att träna just nu. Jag mår så otroligt bra av att träna.

Annars så känner jag mig rätt trött. Jag hoppas verkligen att det bara är en period för jag ser ingen anledning till att jag borde vara så här trött. Barnen sover helt okej och jag tränar och äter bra.
KOM IGEN NU!

Idag var jag på arbetsintervju hos en lärarvikarieförmedling. Det gick riktigt bra och jag fick jobb där till hösten även om inte tjejen som intervjuade mig kunde säga det rakt ut. Det ska bli riktigt kul och jag ser fram mot det som bara den. Jag har jobbat i förskolan rätt länge nu men längtar efter att få komma ut i skolan och jobba lite! Jag är ju utbildad från förskola upp till årskurs 5 så jag vill ha lite mer utmaning nu.

Nu ska jag titta klart på Biggest Loser sen är det Grey's och efter det off the map! I JUST LOVE WEDNESDAYS!

Jag bjuder på en bild på ett lite mer fräscht jag!


Kommentera inlägget här :