Underbara dagar!

publicerat i Ego;
Hjälp hjälp hjälp vad jag har mycket bättre saker för mig än att sitta framför datorn.
Riktigt positivt på ett sätt men blir så ledsen att jag inte uppdaterar. Inte för att ni slutar läsa utan mer för att jag ska glömma bort alla dessa underbara dagar vi har just nu.

Vi badar, busar och bara njuter av det underbara svenska vädret.
I fredags var vi på studentmottagning hos Josefin. Vi hade en supermysig eftermiddag/kväll med god mat, gott vin/öl och en himmlans massa bus för barnen som hade turen att ha sin farmor där som lekte med dem. Vi kunde även bada en sväng. Leo badade flera svängar!

Sen har vi faktiskt bara myst och badat resten av helgen.
Vi har "vardagsrums camping" igen med tanke på värmen som varit. Det är så sjukt varmt på vår övervåning att det inte finns en chans att man kunnat sova där. Idag kan man det så vi har flyttat upp Lexie som är lite väl mycket vanemänniska och inte kan somna i vardagsrummet.
Vi och Leo sover dock kvar här nere i natt också.

Nu ska jag fortsätta att mysa med Leo och Totte innan helgen är slut för denna gång!


PS Leo är nu helt blöjfri. Vi sätter på en blöja till natten som vanligtvis är torr när han vaknar. Han har blivit en baddare på att säga till när han behöver gå på toaletten eller pottan. Bäst är han på preschool men även hemma har han blivit bättre under helgen. Bästa bästa Leo!!!!

Kommentera inlägget här :