Wohooo!

publicerat i Ego;
Idag har varit en bra dag framstegsmässigt.

Leo och jag var hos logopeden. Jag var ju inte direkt nervös med tanke på att jag vet hur bra han pratar, men omdömet han fick hade inte kunnat vara bättre.
Vi kom in i logopedens rum och där stod "Tiger" från Nalle Puh på bordet. Jag frågade Leo "Vem är det där...?" varpå Leo svarar glatt TIGER!

Då säger logopeden "Nämen va bra, då var vi klara för idag då!".

Hon tyckte att hans tal var perfekt och man hade inte kunnat tro att han var född med LKG. Lyckliga gick jag och Leo därifrån och köpte choklad och festade med.

Samtidigt som jag köper choklad så tänker jag att jag nog även ska lyxa till det med 3 trisslotter. Då ville tjejen i kassan se leg. hahaha

Som om inte detta var nog för idag så gick Lexie 4 steg flera gånger. Hon hade kunnat gå mycket längre men hon är så feg att hon antingen slänger sig mot mig när jag är för nära eller sätter sig ner direkt. Min lilla skrutta är så duktig!

Kommentera inlägget här :