Andra natten

publicerat i ;

Lexie har sovit hela natten för andra natten i rad.
Vid 5 tiden låg och och snackade lite missnöjt så då gav jag henne en flaska. Efter det sov hon till 8.00 igen.
Så 19.40-05 och sen 05-08!

Det kan man inte kalla annat än perfekt. Vad som vore ännu mer perfekt är om det höll sig så här under semestern.
Sen får gärna Leo sova lite längre än 5. Eller idag ville han verkligen gå upp vid 5.30 men lite mys mellan mig och Totte i sängen så sov han till 07. Jag vet att han behöver sova till 7, han är verkligen i behov av sömn den där lilla även fast han kanske inte alltid fattar det själv.

Så nu är det bara jag som ska lära mig att sova hela natten också. Jag vaknade flera gånger under natten och kunde inte riktigt somna om direkt. Det är inte likt mig och jag hoppas att om Lexie fortsätter briljera så här på nätterna att jag också ska kunna dra nytta av det och faktiskt sova mig utvilad.

Det kommer, det kommer!

Kommentera inlägget här :