Äntligen en dator

publicerat i ;
Det är så härligt att ha en fungerande dator i min närhet igen.
Jag har klarat mig rätt bra utan dator denna vecka Totte varit borta. Visst har jag haft lite abstinensbesvär men inte allt för farligt. Detta förmodligen för att jag haft en mobil och en iPad att surfa från. Sen är inte det riktigt samma njutning som att surfa från en laptop.
Japp lite knäpp är man!

Med tanke på att jag inte skrivit något har jag inte heller kunnat uppdatera er om att Lexies nätter är ljuvliga jämfört med för någon månad sedan.
Lexie somnar mellan 19-20 och sover sedan till mellan 24-03. Någon gång därmellan vill hon ha välling och sen sover hon gott och vaknar för morgonen mellan 05.45-06.30. På morgonen så är hon oftast riktigt nöjd och kan ligga och snacka i sin säng allt mellan 15 minuter upp till en timme innan hon verkligen vill gå upp. I morse vaknade hon redan vid 5.45 men jag kunde ligga och slumra till 6.20 innan hon blev riktigt otålig och ville ha sin mamma.
Leo sover supergott hela natten, men det har han gjort länge nu. Nu när Totte varit borta har han fått sova i sin spjälsäng i sovrummet brevid mig. Han låg och grät på nätterna och saknade sin pappa och brevid mig blir det lite lugnare för honom.
Ikväll måste jag dock försöka lägga honom i hans stora säng igen. Det ska nog gå bra!
Idag blir det "mormor" Solveig för Leo och BVC och 8 månaderskontroll för mig och Lexie. Skulle behöva försöka åka och träna men vi får väl se om det hinns med idag.

Kommentera inlägget här :