duktig tjej och jeans

publicerat i ;
Jag är lycklig idag.

Livet är egentligen helt fantastiskt. Det är otroligt sorgligt att man inte passar på att njuta av det man har när man verkligen har det. Eller man och man. JAG pratar jag självklart om.
Jag tycker att jag är duktigt på att njuta av de små stunderna i livet, men jag måste faktiskt bli ännu bättre på det.
Idag är iaf en fantastisk dag!
Lexie har ställt sig upp helt själv för första gången. Första gången mot trappan, sen mot vardagsrumsbordet och sen mot mig. Hon är så duktig min lilla tjej.
Anledning nummer två är att jag kommer i mina jeans jag hade innan jag blev gravid med Leo. Magen hänger fortfarande över men annars så passar de perfekt!
Jag behövde den där känslan av att kunna ha något som var omöjligt för ett par månader sedan för jag har börjat fuska rejält med godsakerna. Nu kanske jag kan börja skärpa mig igen eftersom jag ser resultat.
Japp ut med godsakerna och in med mera träning!

Kommentera inlägget här :