Fryyyser

publicerat i ;
Idag vill jag har lite mer värme i luften. Jag fryyyyser fruktansvärt.
Jag lever på att det förhoppningsvis blir vårvärme i helgen så att man kan sitta ute med en kopp kaffe (ja tro det eller ej mina kära vänner, men Johanna har blivit vuxen. Det tog två barn och mängder med sömnlösa nätter innan jag förstod tjusningen med kaffe) och bara njuta.
Jag och Lexie har precis avslutat lunchen och dessförinnan ett pass på gymmet med min PT. Hon började insinuera idag att jag bör gå på lite pass. Då får jag lite panik för jag som alltid måste vara starkast och bäst har lite svårt för att gå på pass där det står andra bredvid som är betydligt starkare och bättre än jag. Fast, jag tror att det bara är till att ta tjuren vid hornen och köra på.
Jag ska kolla om det finns något pass jag kan gå på imorgon. (iiii)

Jag vill gärna åka någonstans på sensommaren med familjen. Vi har pratat lite löst om vart vi skulle kunna tänka oss att åka och jag vill gärna till Mallis. Det känns barnvänligt + att jag älskar Palma som stad och även Alcudia är mysigt.
Men igår kväll pratade vi om Italien.
Så nu sitter jag och reser runt lite virituellt i Italien. Kanske hyra bil och köra en liten tour av norra Italien runt Gardasjön, Venedig, Verona och sen ner till Florens och Pisa.
Ja.. det låter som nåt va!

Jag måste bara visa denna underbara bild från förra sommaren på Leo och min kusins dotter Julia!
Jag får lyckokänslor och sommarkänslor i hela kroppen!

Kommentera inlägget här :