fy faaan

publicerat i ;

Rent utsagt!

Jag mår så fruktansvärt illa och hur mycket jag hatar att kräkas så är det förmodligen det som skulle behövas för att jag ska få må bättre.

Det känns som en riktigt taskig tajming att bli gräsänka en vecka.
Jag har inte varit sjuk på typ ett halvår förens NU! Bläää o ghaaa o urk.

Leo kräktes hela morgonen men har varit kräkfri sedan 10 tiden i förmiddags typ. Nu har han bara hög feber och såklart jätteont i örat. Jag hoppas att han börjar må bättre under natten. Själv hoppas jag att jag själv får börja må bättre också. Jag kommer förmodligen att dö om jag ska må så här och vara tvungen att ta hand om Lexie som just nu har smeknamnet SKRIKI och sjuka Leo. Vi får väl se vad som händer...

Jag hoppas att denna vecka går fort fort fort!

Kommentera inlägget här :