Gaaalen

publicerat i ;
10 minuter efter att Totte lämnat landet så krashar min laptop.

Ja min gamla laptop som jag övertygade Totte om att jag kunde använda medan han var i Seattle så att vi kunde skypa med varandra på datorerna. Han tog således med min nya macbook pro och jag började titta på en Tvserie via datorn när han lämnat oss.

Då händer alltså det som inte får hända. Datorn får blåskärm och vägrar att sätta igång sig själv igen. Nu har jag kommit så långt att jag vet vad det är för virus och hur jag ska få bort det. Problemet är att datorn får blåskärm nästan direkt när jag sätter igång datorn. Ibland får den vara igång i 10 minuter om jag har tur och ibland så får den blåskärm innan jag ens kommit in i windows.
Jag blir gaaaalen!

Som tur var har jag en Ipad och en Iphone att leka med. Dessvärre kan man ju inte blogga på blogg.se med dessa underbara prylar än så därför är uppdateringen knapphändig.
Nu har jag orkat mig ner på Tottes kontor när barnen sover och kan ju blogga därifrån. Men det är så omysigt här nere.
Så nu vill jag gå upp igen!:)

Ska försöka hitta några fina bilder och lägga upp innan jag loggar ur bara.

Kram på er allihopa!:)

Kommentera inlägget här :