Macbook pro!

publicerat i ;
Nu sitter jag och bloggar på min helt nya laptop.
Totte har äntligen lyckats övertala mig till att använda Mac så nu sitter jag här med en macbook pro.
Än så länge känns det bra...
Det som stör mig är att allt fortfarande är på min gamla laptop. Så det finns inga favoriter eller bilder på denna. Det får lösa sig så småningom.
Det känns inte som att jag vet riktigt hur jag ska kunna berätta om semestern förrän jag kan lägga in lite bilder och berätta till så det får dröja lite till.
Dagen har varit bra så nu ska jag titta på den där nya förlossningsserien på fyran och sen ska jag sova.
Imorgon hoppas jag att det blir bra väder för då ska jag ta en långpromenad med Lexie.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lisa:

Vilken härlig resa ni har haft!

Pst! Jag har utmanat dig i min blogg

Kommentera inlägget här :