måndag härliga måndag

publicerat i ;

För en gångs skull så är det underbart att vara back on track.

Träningen i morse gick superbra trots 1 kilos uppgång under semestern.
Fram till sommaren nu är det no mercy. Nu kör vi!
Jag kommer fortfarande stoppa det i munnen som jag känner för men träna ska jag göra stenhårt. I love it!

Leo har varit hos "mormor" och Lexie har i stort sett sovit hela dagen. Hon äter inte och är super gnällig. Något fel är det. Jag hoppas hon hittar tillbaka till sig själv snart. Kanske är det så att hon trivdes alldeles för bra på semestern...

Jag får iaf sova på nätterna nu. Leo har sedan vi kom hem sovit hela nätterna i sin stora säng. Vid sjutiden har sen smugit in till mig för att kramas en stund innan han säger till pappan att han vill gå ner och leka.
Lexie vaknar för att äta en gång per natt men sen stoppar jag i öronproppar så att jag inte hör om hon ligger och pratar högt. Så jag får rätt okej med sömn nu vilket var på tiden tycker jag.

Nu ska jag gå och jobba en sväng så kanske kanske jag kan dela med mig lite mer av semestern sen!

Kommentera inlägget här :