otur

publicerat i ;
Jag lyckades ju ha världens otursvecka när Totte var borta. En sån där vecka då allt går fel både stora och små saker.
Det börjar med datakrash inklusive virusattack och slutar med att torktumlaren går sönder. Där emellan så tappades hela blåbärssoppa paket på golvet i köket som innebar storstädning och skrikande ungar som gjorde att jag köpte fel saker i affären. Ja... you name it och det hände förmodligen.
Jippie!

MEEEEN.. nu är Totte hemma och allt känns så mycket bättre. Bara att han kom hem fick mig att somna direkt igår. Inte för att jag har haft svårt att somna de tidigare kvällarna men i soffan höll jag typ på att svimma av trötthet.
Nu ska jag försöka komma igång med min nya dator ordentligt och sen låta bloggandet komma tillbaka med full kraft.

Jag ser fram mot det, hoppas ni gör det också!:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Cilla:

äntligen!

Kommentera inlägget här :