rubrik?

publicerat i ;
Totte lyckades rädda allt i min gamla dator igår.
Ingen hade kunnat vara lyckligare än jag. Nu ska jag bli MYCKET bättre på att hålla backup på allt. Jag har tyckt att det varit så tråkigt att föra över till externa hårddiskar tidigare. Nu ska jag ta det tråkiga arbetet och göra det med glädje. Hellre lite tråk för att ha kvar allt som finns i datorn.
Jag har en helt fantastiskt lugn morgon idag. Det var inte igår direkt.
Totte har cyklat iväg med Leo till Solveig och Lexie har lekt superfint på golvet i vardagsrummet medan jag har ätit frukost. Jag trodde att Lexie var trött nu så jag gick upp och la henne, men det verkar inte som att hon vill sova. Jag ger det några minuter till sen ska jag hämta lillskruttan som ligger och pratar högt.
Jag har än en gång försökt fixa i photoshop men idag lyckades jag inte.
Om jag har tid så ska jag försöka sätta mig med det där lääänge idag så att jag lär mig allt i mac en gång för alla nu!

Kommentera inlägget här :