Tror ni?

publicerat i ;

Tror ni att Lexie sov gott inatt?

För er som svarade ja på den frågan kan jag berätta att ni har fel. Fel fel fel!
Nädå hon vaknade vid 1 tiden och skrek som en stucken gris. Det var länge sen hon var så arg så tidigt på natten. Jag försökte få henne att somna om utan mat men det var bara att glömma. Hon åt men inte somnade hon om för det.
Så förmodligen var maten riktigt waist of food.

Hon låg vaken i typ 1.5 timme och pratade HÖGT! Som tur var skrek hon inte längre när hon fått mat så jag kunde ligga i min säng i ett annat rum och höra på hennes vackra röst.

Sen vaknade hon igen vid 5 och då gav jag henne mat igen. Hon pratade högt och tydligt i 1 timme innan hon tystnade och somnade om. 30 minuter senare vaknade Leo och ville gå upp.

Då hade han ändå sovit gott. Längre än på länge!:)

JAG VILL PÅ SEMESTER NU!
Nu räknar jag ner timmarna...

Kommentera inlägget här :