älskade barn

publicerat i Leo;

Nu efter 3 dagars slit har jag skickat iväg beställningen av boken "Leonidas andra år".

Jeeez vilken tid det tar att sitta och fixa och dona med dessa. Nu känns det skönt att vara klar och jag längtar tills den kommer. Den blev dubbelt så lång som "Leonidas första år".

Jag måste ju bara berätta två söta saker.

Idag gick Leo runt och vad jag tyckte skrek/sjöng något som jag bara tyckte var irriterande. Då säger Totte: "Men är det inte Old mcdonald had a farm han sjunger på".
Och jo visst var det... Leo gick runt och mumlade något och sen sjöng/skrek han högt iaiaooooo iaiaoooo.
Det har jag skrattat åt nu sen det inträffade på kvällen!
Det blir på något vis ännu sötare när man vet att han sjunger en sång på engelska även fast inte just delen han sjöng var rätt internationell.

Sen har Lexie numer två ord i sitt "ordförråd".

Det ena kan jag vara rätt stolt över hon säger nämligen "TACK" så fort hon fått något. (Inte så ovanligt, jag vet.)
Ord nummer två kan jag tyvärr inte vara riktigt lika stolt över för det är nämligen "KAKA".
Mitt lilla troll är nämligen ruggigt förtjust i just kakor. Hmm... bad parenting maybe!;)

Kommentera inlägget här :