Kalajs

publicerat i Leo;
Leo ska på sitt livs första riktiga barnkalas om en timme.
Just nu ligger han och sover och laddar upp inför bus och godsaker. Vi var och införskaffade present till Keisen som har fyllt år och nu är de inslagna och klara. Leo var inte så intresserad av det vi köpte till henne men den present vi köpte till Max som vi ska på kalas till imorgon vill han helst ha själv.
När vi sen möter upp Totte för lunch så berättar han att när han skulle på kalas när han var liten och köpte present så fick han alltid något litet själv också. Stackars mina barn som aldrig kommer att få det så lyxigt!;)
Jag vet inte om tanken är att jag ska stanna på kalaset eller inte så jag känner mig lite osäker på det nu, men det löser sig när vi väl kommer dit. Eftersom det är Leos första kalasinbjudan så är det ju även min första gång.
Nu börjar det bli ont om tid så det är bäst att jag går upp och väcker mina älsklingar!

Kommentera inlägget här :