min, inte min

publicerat i Ego;
Mina barn älskar att vara ute, de brås alltså inte på mig. Jag tycker om att vara ute när det är sol och varmt och ingenting annat.
Idag kunde jag inte hitta på något som var roligt för oss alla tre efter att vi hämtat Leo så vi åkte hem. Väl hemma så tog Leo sin Bobbycar direkt och Lexie kröp med världens fart mot sandlådan. Sen höll de låda båda två på sitt håll. Leo hittade en granne att köra med och grabbarna grus körde fort fort.

Detta fortgick tills Leo hittade en vattenpöl....
Ja för nog brås de på mig lite barnen, för då skulle han såklart bada. Han ställde sig först och hoppade sen när jag kom närmre för att ta honom ifrån vattenpölen då satte han sig mitt i den och gav mig det största leende som är möjligt på en liten kille.

Eftersom det inte var 30 grader varmt ute direkt så var det inte möjligt att springa runt i de våta kläderna så då gick vi in. Eftersom båda barnen var lagom skitiga så tog vi ett låååångt bad.
Love it!

Kommentera inlägget här :