My baby 30 år!

publicerat i Vardag;
HERREGUD vilken helg det har varit!!!

Jag har haft såååå svårt att blogga på sista tiden för jag har haft massor av hemligheter som jag inte kunnat skriva här. Jag har ordnat en överraskningsfest för min man som fyller 30 den 11 Maj. Festen gick av stapeln i lördags på valborgsmässoafton.
Jag har lyckats hålla min stora mun stängd inför Totte och festen var en ren succé!!!!

Totte trodde att vi skulle iväg på middag till min moster med familj men när vi kom utanför vår dörr så stod i stort sett ALLA våra vänner där utanför och ropade Grattis på födelsedagen!
Totte var totalt överraskad och hade inte anat någonting och med den lyckade starten så fortsatte festen om möjligt ännu bättre.
Massor av god mat och massor av gott att dricka resulterade verkligen i en kanonfest och jag hoppas att alla är lika nöjda som jag och Totte är.

Jag drack såklart alldeles för mycket och med all den anspänningen i kroppen gjorde att jag lyckades få till en riktig kalastonårsfylla! Som tur var så lyckades jag hålla mig på benen till typ 1.30 tiden. Sen så gick jag och la mig och sen satte "magsjukan" igång.
Fyyy va dåligt jag mådde och fyyy vad dåligt jag mådde igår.

MEN... det var så fantastiskt lyckat. Så efter den värsta baksmällan lagt sig så satt jag och Totte och bara pratade och njöt av alla våra upplevelser och minnen av kvällen. Det var värt varenda minut av planering och fixande. Varenda sekund av ångest för att jag ljög och hade hemligheter.
Snart hoppas jag att det kommer lite bilder!:)

Kommentera inlägget här :