oj vilken vecka

publicerat i Ego;

I dag har vi haft visning på huset. Jag håller tummarna så hårt jag kan för att det blir uthyrt nu. Orkar inte gå runt med den här stenen i magen längre.
Jag går redan runt med nog stenar i magen..... Jobbet jag måste lämna, packning, hur allt kommer bli där borta, hur det kommer gå här hemma när vi försvinner härifrån osv osv osv osv.

Jag och Leo sitter och har fredagsmys. Jag framför TV'n och väntar på Idol. Leo framför Ipaden spelandes något bilspel. Han kan sitta med den där Ipaden i flera timmar i streck. Det enda positiva jag ser med det är att han förmodligen håller sig relativt lugn på ett flygplan i 12 timmar. Nä.. det finns mer positivt än så. Vi har massa bra pedagogiska appar på båda svenska och engelska som både han och Lexie älskar. Problemet är att de bråkar järnet när de har den där paddan tillsammans. Så vi måste helt enkelt köpa en till!;)

Mina barn är bortskämda, jag vet det!

Lexie hon ligger och sover. Jag hoppas att hon sover HELA natten och att även Leo sover HELA natten!

Jag vill nämligen sova HELA natten.

Jag är helt slut efter den här veckan på jobbet som varit helt galen.
Den avslutades med Halloweenfest idag. Jag var ett bi som var mycket uppskattat av både föräldrar och barn. Barnen var så söta så att jag hade kunnat ta med dem hem allihopa.

I morgon blir det Halloween fest hos Hannah med familj för hela familj, hela familjen lääängtar!

På måndag blir det halloweenfest för barnen på deras pre-school!

Kommentera inlägget här :