tid

publicerat i Ego;
Ja tid är verkligen något jag skulle behöva mer av just nu känns det som. Jag har haft svårt att sova, migrän och alla andra kalasroliga symptom på stress de senaste veckorna.

Nu har jag dock fått sova gott i natt. Sådär gott att man vet att det bara var en natt förmodligen.
Leo som de senaste månaderna har sovit på en madrass på golvet i vårt sovrum har fått flytta in till sin stora säng och två nätter i rad har han sovit hela natten där. Sweeeet!:)

Lexie sov hela natten i natt men hon hade det riktigt jobbigt natten innan det. Hon bara skrek och gnällde och gjorde livet surt för mig. Nu håller jag tummarna för att det bara var en engångsföreteelse.

Leos potteri har det dock gått åt fanders med. Jag har ingen aning om vad som hände från att ha en torr kille i kalsonger till att återigen ha en liten kille i blöja. Han har vänt sig helt ut och in och hemma vägrar han gå på pottan/toan och på preschool har han blöja men går fint på toa när de säger åt honom. Han har dock HELT slutat att säga till själv.

Jag avskyr att ge upp, men det fanns inget val längre. Han bajsade på sig flera gånger varje dag och kissade på sig också flera gånger varje dag i perioder. Det var ohållbart och han är fortfarande så pass liten att blöja inte är något konstigt alls.

MEN.. jag har så svårt att tro att jag började för tidigt. Han var ju torr... Äh strunt samma.

Nu har vi bokat tid för intervju på amerikanska ambassaden. Den 2 november bär det av mot den.
Sen blir det förmodligen flytt den 29-30 november.
GHAAA!!!

Så om någon känner någon som känner någon som känner någon som vill hyra ett hus i Täby så hojta till. Vi vill mer än gärna hyra ut!

Kommentera inlägget här :