FÖRLÅT!!!

publicerat i Ego;
Mest till mig själv, men även till alla er andra.

Jag är sååå trött på att inte ha någon tid. Den lilla tid jag har så prioriterar jag inte bloggen, det är helt klart och tydligt det.

Jag lovar på heder och samvete att bloggen kommer att återfödas på riktigt när vi väl är i Seattle.

Som det ser ut nu så flyttar vi precis innan jul. Det kommer att bli riktigt spännande att se hur allt kommer att gå dessa tre månader till dess och när vi väl är där.

HERREGUD! Ni anar inte vilket jobb vi håller på med att göra nu för att göra en budget som ska funka där borta. VI måste ju veta på ett ungefär hur mycket vi kan tänka oss att betala i hyra osv osv....

Jaja Jag lovar att uppdatera så fort jag får möjlighet.
På jobbet går allt bra och på preschool för barnen. Livet flyter på helt enkelt!:)

Kommentera inlägget här :