FF dag 10 och 11 av 30

publicerat i FitnessFighten;

Jag ska inte ljuga, dag 9 och 10 har varit riktigt jobbiga. Dag 11 har precis knappt gått halva av, men det går bättre än igår. De två dagarna innan har jag varit konstant hungrig. Nu känner jag inte alls av den jobbiga hungern på samma sätt.
Träningen är inga problem. Jag ser framsteg varje dag och jag vågar ta i mer och mer på cardion och det känns helt suveränt.

När jag började träna på proclub så hade jag som mål under 2 veckor att springa 1 miles på under 10 minuter.
Det var rätt tungt men jag klarade det på 9.44 tror jag det var efter 2 veckors intervallträning.

Nu kör jag 2 gånger 10 minuter löpning under FF passet där jag springer 1 miles på ca 8.50-9.00. (Det måste ju betyda att skulle jag bara springa för att springa 1 miles så skulle jag klara betydligt snabbare.

Känns som en rätt skön förbättring på relativt kort tid.

Annars känner jag stoooor skillnad i mina triceps. De både känns starkare och ser starkare ut! Me like!

Så med dessa positiva förbättringar att fokusera på ska jag orka dessa 30 dagar.
Endast 19 dagar to go efter denna. Det här SKA jag klara!

Kommentera inlägget här :