FF dag 12 och 13 av 30

publicerat i FitnessFighten;
Jag trodde att de värsta matkänslorna skulle vara borta så här långt in i fighten och att allt skulle flyta på rätt bra.

Jag har inga problem med maten man får äta, MEN att inte kunna gå ut och äta är grymt jobbigt. För mig och oss är det en sådan vardagslyx att gå ut och äta hela familjen och njuta.

Sen längtar jag efter den där lilla chokladbiten, en god latte, jordgubbar i massor och champagne.

Ja sån är lilla jag.

Annars går det som det ska. Träningen går bra. Sänker mitt rekord på en mile varje dag nu. Känns riktigt roligt. Det är en riktig sporre att komma till gymmet varje dag och försöka öka liiiite lite på löpbandet.
I morse blev det dock PT träning och sen försökte jag komplettera passet med det som jag tyckte fattades från FF passet.

Jag känner redan nu att jag kommer ha sjuk träningsvärk i baksida lår i morgon när jag vaknar. Det är skönt. Jag saknar träningsvärk nu.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emy:

woohooooo du är så duktig! men vad är det för fel på jordgubbar...? det är ju för fasen ett bär! :P puss

Kommentera inlägget här :