FF dag 16 och 17 av 30

publicerat i FitnessFighten;

Nu rullar dagarna på av bara farten. Något jag är tacksam för och börjar bli lite rädd för.

Tacksam för att det börjar bli tungt att träna hårt varje dag och rädd för att jag vill se resultat. Rädd att jag inte kommer se de resultat jag skulle vilja se.

Godissuget är borta, i alla fall för stunden.
Trots att lakritschokladen från Sverige (TACK KARRO!) ligger och suktar lite i skafferiet.

Träningen har varit fruktansvärt jobbig i ett par dagar. Jag har verkligen varit tvungen att fokusera och ändå har det känts som att jag hade kunnat göra liiite bättre.
I morse släppte dock cardion lite. Klarade 2 * 10 minuter cardio i dag bättre än någonsin tidigare. Där jag brukar lägga in en tredje förbränningsdel lade jag dock powerwalk idag på rätt hög incline. Sista minuten sprang jag för att få upp pulsen lite högre igen.

Det är bara 13 pass kvar nu, det är betydligt färre än de 17 jag redan gjort.

Giving up is not an option.

Kommentera inlägget här :