FF dag 18 av 30

publicerat i FitnessFighten;

Förlåt mig ff, för jag har syndat.

Japp igår hände det...såklart.
2 rutor lakritschoklad och en halv kaffelatte.
Aja.. det är väl egentligen inte så farligt. Det har jag nu lagt bakom mig och i dag är jag back in business igen.

Träningen gick bra i morse. Det är egentligen bara två övningar jag inte får till just nu. En benböj med rak arm sträckt rakt upp med hantel och den andra övningar är armhävningar.
VAD I HELA FRIDENS NAMN ÄR JAG SÅ SVAG PÅ ARMHÄVNINGARNA FÖR?

De andra övningarna går bättre och bättre och jag känner att cardion går som den ska. Hann inte 3 gånger 10 cardio idag eftersom jag tog sovmorgon till klockan 7. MEN.. det är ju tennis ikväll så det är nog ingen fara det heller.

Körde lite extra mage på slutet i alla fall.

Over and out

Kommentera inlägget här :