FF dag 2 av 30

publicerat i FitnessFighten;

Ännu en dag på denna utmaning har förflutit utan problem.
Jag känner att jag skulle vilja träna lite hårdare, lite mer men det finns tyvärr inte tid just nu.
Visst skulle jag kunna ge mig iväg när Totte har kommit hem från jobbet men då lockar familjetiden lite för mycket. (Även fast vi nu sitter framför varsinn skärm hela familjen!)

Nästa vecka drar tennisen igång vilket jag ser fram mot så då blir det ju två pass per dag måndag och onsdag iaf.
Fredagar kommer det dessutom bli två pass för jag vägrar missa danspasset på kvällen.

Ah.. jag inser nu att jag nog kommer att ha tränat bra efter dessa 30 dagar iaf.
Jag är så jäkla skraj att inte se några resultat.
Jag är rädd för att vågen ska stå still.

Jag försöker tänka positivt och träningarna sker i positivitetens tecken. Som gammal elitidrottare är jag lite skraj för att jag gör fel och försöker titta i spegeln så mycket som möjligt. Jag tänker på coremusklaturen hela tiden.
När jag läser att andra deltagare har sjukt ont i de inre magmusklerna undrar jag om jag gör fel. Eller om jag helt enkelt har jobbat upp de rätt bra under tiden jag tränat nu.

Ja som ni ser så är det mycket som jag är orolig över.
MEN jag är fortfarande sjukt taggad och tycker att det är roligt!

Kommentera inlägget här :