FF dag 24 av 30

publicerat i FitnessFighten;
Nu är det inte roligt längre, inte någonstans tyvärr.

Igår under passet eller efter, vet inte riktigt så började jag få riktigt ont i vaden. Sen hade jag en konstig känsla hela kvällen. Det kändes typ som att jag var blöt på vaden. Det liksom isar inuti vaden.

På dagens träning så körde jag på för att se vad som skulle hända. Löpningen gick okej, jag kände av vaden, men inte mer än så. När det under första styrkedelen blev dags för knäböj så insåg jag direkt att det inte skulle gå. Blev lite putt men försökte att köra extra mage och armar under den delen. Sen blev det crosstrainer. Vaden kändes och jag var på väg att avbryga men kände mig inte säker på om jag då skulle avbryta för att det var jobbigt eller om jag faktiskt var rädd om min vad, så jag höll ut.

Efter andra omgången styrka där jag även där tog bort det som gjorde ont så satte jag mig på rodden, och se det gick inte. Där isade det ordentligt i vaden och gjorde ont. Jag sprang 4 minuter på löpbandet för att få upp pulsen och det gick okej.

När sedan passet var klart så har jag enligt mig bränt alldeles för lite kalorier så jag ger mig ut på 20 minuters powerwalk på rätt hög incline för att göra av med lite mer.

Det jobbiga nu är att jag är HELT slut i kropp och själ. Kroppen skriker efter vila och huvudet skriker efter mer mat. Jag äter precis som förut och ändå är jag typ som ett levande lik nu. Jag skulle nog behöva öka på mitt kaloriintag, men det finns inte en chans att jag orkar större portioner, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Förmodligen blir det till att utöka mellanmålen lite. Det är bara 6 dagar kvar nu. Jag läser andras bloggar om folk som är så pigga och energifulla vid den här tiden på fighten, varför är inte jag det?

JAG FÅR INTE GE UPP!

Kommentera inlägget här :