FF dag 26 av 30

publicerat i FitnessFighten;

Dagen har gått bra fram till nu. Jag och barnen har varit på lekträff i ett fantastiskt hus och jag åt hård macka med skinka och paprika. Det gick ju hur bra som helst det. En kaffe blev det också.

Barnen har sällan tid att äta på lekträffarna utan försöker få ut det mesta av tiden hemma hos någon annan och leker från att vi stiger in genom dörren tills vi går därifrån.

Jag skulle köra eftermiddagsträning och barnen skulle få vara på preschool på gymmet. De gillar verkligen det nu båda två så det är en win win situation för oss alla tre. För att vi skulle få tiden att gå ihop så var Lexie tvugen att somna i bilen för att hinna få lunch innan vi åkte iväg till gymmet.

Det tog ett tag för Lexie att somna men sen sov hon som en stock och gick inte att väcka för lunch. Så hon fick ett lite större mellis på preschool men det verkar ju ha gått galant.

Ja just det, det skulle handla om FF. Hmm... ja träningspasset gick mycket bättre än föregående dagar nu. Cardion släppte lite. Vågade trycka på lite mer på löpningen. Crosstrainern var sjukt jobbig som vanligt. Körde även rodd idag och även där fick jag upp pulsen okej vilket varit svårt på sista tiden.

Vaden var bra och jag lyckades till och med göra lite benböj. Mitt nackspärr som var rätt illa igårkväll var rätt hemskt i morse också. Som tur var hade jag mitt besök hos kiropraktorn idag och efter det besöket var nacken bra igen. Han tyckte att jag kunde köra hårt så det var det jag gjorde.

Styrkan idag gick även den bra. Kanske för att jag fick välja övningar själv idag. Fram till i dag har det bytts ut en övning varje dag. I dag fick vi komponera ihop passet själva med hjälp av de övningar vi kört under dessa 25 dagar. Det kändes grymt skönt.

Bränner fortfarande mindre kalorier nu än vad jag gjorde för två veckor sedan. Svettas dock inte mindre vill jag lova. Jag känner att det är dags att köra lite längre konditionsdelar på lite lägre puls kombinerat med dessa 85% cardio delar.

Japp så så var det med det. Men NU... nu känns det som att någon slagit en slägga i mitt huvud och jag är HELT slut. En liten blöt trasa känner jag mig som. Så just nu sitter jag i sängen med täcket uppdraget till hakan medans barnen tittar på Musse på TV. Snart måste jag gå och laga middag... och det bävar jag för.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET:

Fan vad duktig du är!!! :) Hejja dig! SNart i mål!



Du får gärna Nominera mig till Årets Hälso- och träningsblogg om du tycker jag är värd det. :)

NOMINERA HÄR isåfall: http://www.veckorevyn.com/Blog-Awards/Dags-att-nominera-till-Blog-Awards-2012

Kommentera inlägget här :