FF dag 27, 28 och 29

publicerat i FitnessFighten;

Motivationen när det gäller maten har kanske börjat kallna lite kan man väl säga.
Jag har inte gjort några stora fusk, men ändå inte skött mig perfekt.

På sätt och vis tror jag att detta rent mentalt har varit rätt viktigt för mig. Att inse att bara för att jag stoppar 1 chips i munnen så har jag inte förstört allt. Jag bör heller inte tänka som jag tänkt tidigare, "har jag börjat äta så kan jag väl lika gärna fortsätta". Inte när det gäller maten iaf. En annan viktig del har varit att jag faktiskt KAN hejda mig. Jag KAN smaka, men behöver inte fortsätta efter det. Det är ett stort steg för mig.
Detta kommer kräva fortsatt träning. Det är så lätt att sluta tänka. Jag kommer ALLTID att behöva tänka när det gäller att stoppa mat/godis/kakor/läsk/vin/osv osv i munnen.

Träningen har jag inte fuskat med en enda dag. Tvärtom så har jag kört FF passet med en extra cardiodel i stort sett alla 29 dagar. Det känns välidgt märkligt att jag faktiskt på tisdag ska ha en träningsfri dag.
Dagen är planerat ut i minsta detalj eftersom jag måste ge mig ut på jakt efter bikni/baddräkt. Det är fortfarande inte en rolig uppgift att göra det. Jag har inte den perfeka kroppen som jag önskar att jag någongång i framtiden har. Jag hoppas att det kommer vara roligare nu än det hade varit för 30 dagar sedan.

Jag prövade lite kläder igår. Bland annat kläderna jag hoppats på att ha på bröllopet jag ska på i sommar. Det gick ju inte så bra. Kläderna var inte för små, men för STORA!:) Så nu blir det till att leta kläder då.

I dag hittade jag INGENTING att ha i garderoben som satt bra. Jo mina jeans sitter fantastiskt, men inga toppar. Så det fick bli en skrynklig linneskjorta.

Alltså önskar jag mig KLÄDER i 30 årspresent för den som undrar.

Kommentera inlägget här :