FF dag 30 av 30

publicerat i FitnessFighten;

Jag hade inte kunnat vara mer nöjd med mig själv.

Idag går jag i mål och det med stolthet. Träningen i morse var inte den bästa jag gjort på 30 dagar men den genomfördes.

Jag har gått ned ca 6 kilo på 30 dagar.
Jag har minskat 10 + cm över magen.


Jag kan inte säga att jag varit energifylld som vissa påstår under kampen, MEN idag är jag det.
Med lite annan mat i kroppen, eller kanske med lite mer mat i kroppen så har jag all energi i världen.

Kroppen är sliten. Men inte så sliten som jag trodde att den skulle vara.
I går började ett knä spöka som inte jag haft ont i på mycket länge. Jag tror det var knäböj på balansboll som var boven till det så det struntade jag i på morgonen.

Att försöka summera dessa 30 dagar är svårt. För mig har det varit en kamp VARJE dag. Inte mot träningen, den går som den ska, men mot maten. Det är inte så mycket att jag vill äta onyttigt. Jag tror dock att jag behöver lite mer kcal för att må helt bra.
Jag kommer att fortsätta äta var tredje timme. Jag kommer att byta ut många av de produkter jag tidigare använde i matlagningen och ersätta med mer nyttiga jag nu hittat.

Mitt mål är nu att kunna hålla den vikt och de muskler jag nu uppnått under detta halvår under 6 veckor på semester. Jag kommer att träna så mycket jag kan/vill/hinner.

Sen tar jag an de sista kilona till hösten.
För till saken hör, jag är nere på min målvikt som jag satte i December 2010. Japp 72 kilo tung är jag nu. Jag väger lika mycket idag som när jag träffade min älskade man!
Jag inser dock att det var ett väldigt snällt mål mot mig själv.
Till 70 ska jag allt och sen ska jag forma kroppen.

Utan world of shape och fitnessfighten hade det ALDRIG varit möjligt för mig att nå det här resultaten så snabbt som jag har. Jag är evigt tacksam för dessa 30 dagar. Jag hade faktiskt inte kunnat göra det här själv.
Jag kommer kunna fortsätta själv utan problem tack vare detta och även det är jag tacksam för. Jag har nu redskapen som jag behöver för att nå mitt mål. Mitt nya mål, som jag trodde var omöjligt!!!

Det kommer inga före och efter bilder idag, ni ska få se dem, jag lovar. Här kommer iaf en bild från förra helgen som jag tycker säger en del om vad som hänt iaf.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av LillaJag-:

Herre jävlar vad du gått ner!! :))) bra kämpat!!!

2:a kommentar, skriven , av Monica:

fantastiskt Johanna!!!! farao vad du har kämpat på bra!! Grattis!!!!!!!

Kommentera inlägget här :