FF dag 5 av 30

publicerat i FitnessFighten;

Snart 1/6del avklarat och jag känner mig verkligen toppen.

Humöret är rätt okej. Tålamodet med barnen är liiiite bättre.
Maten är faktiskt inga större problem. I gårkväll hade jag en liten dipp, mest för att Totte kom hem från jobbet på dåligt humör tror jag.

Efter en kvällspromenad tillsammans hela familjen så kändes det dock bättre.

Jag vill röra på mig mer än jag gör men det är typ omöjligt med mina små huliganer just nu. De är inte alls på samma humör som jag. I dag blir det till att lämna in dem på förskolan på gymmet i 2 timmar för att jag ska kunna träna och sen basta som jag längtat efter i flera dagar.

Lexie skulle behöva sova innan vi drar och nu har hon legat och pratat högt och gnällt i sin säng i 1 timme. WTF?!?
Såklart bara för att jag idag bokat tid på förskolan.
Jaja är hon supertrött och gnällig får hon väl vara det med lärarna där då.

Jag ser fram mot träningen och lääängtar efter att få svettas lite.

Jag har såklart fuskat och vägt mig och mätt mig lite. Jag är i extrembehov av bekräftelse och nog fick jag lite bekräftelse allt. 4 cm mindre runt naveln och 1 kilo på vågen.

Egentligen ska man ju inte väga sig förrens efter 10 dagar så det blir spännande att se vad som hänt då!:)

Den här tjockisen ska jag inte tillbaka till att vara, så är det bara!



Kommentera inlägget här :